Mikonos’ta slogan belli Sa-Sa-Sasha….

Akdeniz’in en önemli eğlence adalarından biri olan Mikonos, gemiyle yaptığım Yunan adaları turunda en güzel duraklardan biriydi. Yunan adaları programında Mikonos’ta 2 gündüz 1 gece geçirdim. Ada gerçekten eğlence unvanını hak ediyor. Çünkü 2 gün göz açıp kapayıncaya kadar hızlı geçti diyebilirim. Şimdi sizlerle adaya dair izlenimlerimi paylaşayım:

Klasik mavi beyaz Ege tarzı evleri, dar sokakları ve çiçeklerle bezeli mahalleleri insanın ilk bakışta içini ısıtıyor. Birbirinden ilginç özel tasarım takı ve kıyafet dükkanları nedeniyle insan gözlerini vitrinlerden alamıyor. Şehir merkezinde turlayıp birbirinden renkli fotoğraflar çektikten sonra adanın en güzel sahillerinden biri olan sonra Paraga Beach’in yolunu tuttum. Muhteşem bir deniz ve kumsala doyduktan sonra Mikonos merkeze geçtim. Akşam yemeğini güneşin batışı eşliğinde, romantik bir ortamda yemek istedim ve bunun için yel değirmenlerinin hemen yanındaki Sea Satin Market adlı restorana gittim.

Mikonos’un en lezzetli deniz mahsulleri burada gerçekten. Bu restoranın en önemli olayı ise belli bir saatten sonra insanların masalara çıkıp sirtakiler yapması ve şarkılar söylemesi. Bu restoranın hemen yanındaki Little Venice denilen bölgede ise aperitif bir şeyler içmek için minik bir bar olan Caprice’e geçtim. Daracık bir mekan olmasına rağmen, dünyası büyük, inanılmaz eğlenceli bir bar. Gece 1’e kadar burada eğlendikten sonra Scandinavian adlı disco bara gittim. Burası da sabah 4’e kadar süren sınırsız eğlencesiyle görülmeye değer mekanlardan biri.

Ertesi gün kahvaltıdan sonra Elia Beach’e gittim. Altın rengi kumsalı ve turkuaz rengi sularıyla Türkiye’deki bir çok ünlünün de (Tarkan, Kenan Doğulu, Arda Turan…) uğrak yeri olan bu plaj sadece denizi değil, mutfağıyla da insanı etkiliyor. Bizim buradaki favori menümüz Greek Salad, peynir kızartması, kalamar ve Mythos birası oldu. Bu plaj, aynı zamanda da “gay dostu” olarak da biliniyor. Aslına bakarsanız tüm adada sınırsız özgürlük ortamı sunuluyor.

Tabii tüm zamanımı burada geçirmedim; öğleden sonra 5 gibi kapılarını açan Tropicana Club’da DJ olarak çıkan İtalyan asıllı, eski dostum Sasha’yı ziyarete gittim ve akşam 22’ye kadar saatin nasıl geçtiğini anlamadık. Gerçekten Sasha’nın sahne performansı çok iyi ve gelen her yaştan insanı eğlendirmeyi biliyor. Burada ortam oldukça fantastik boyutlara ulaşıyor. Muhteşem bir denizin hemen yanı başında patlayan şampanyalar, dans eden yüzlerce insan sizi apayrı bir boyuta taşıyor. Gecenin sloganı da belli: Sa-sa-sasha; sa-sa-sasha… :)

Bu eğlence dolu geçen muhteşem 2 günün ardından saat 24’te kalkacak gemiye doğru hareket ettim. Aklımda kalanlar ise yemek, deniz ve özgürlük…

İlgili Yazılar

İLETİŞİM

Yeniliklerinizi duyurmak ve seyahat tecrübelerinizi paylaşmak için aşağıdaki adres ve telefonlardan bize ulaşabilirsiniz.